Migracja pomiędzy urządzeniami
Jest wtorek 13.06.2017 godzina 23:59Właśnie brałem prysznic i przypomniało mi się do jakich wniosków doszedłem dzisiaj w pracy. Przeprowadzałem analizę kampanii reklamowej jednej z marek na YT i mocno wbił mi się w pamięć jeden fakt. Najwięcej wyświetleń koło 43% zostało zliczonych na tabletach, kolejne 31% na komputerach, 22% na telefonach, 4,3% na telewizorach i 0,1% na konsolach do gry. Procentowe rozłożenie czasu wyświetlania wygląda niemal identycznie.
Po pierwsza to najbardziej mnie zszokowała liczba odtworzeń na TV, ja nie używam YouTuba w telewizorze i nie znam osób które by takie coś praktykowały dlatego szok. Drugi fakt który mnie uderzył to pierwsze miejsce tabletów. Pamiętam jak w reklamach na fcb te urządzenia to był zawsze margines typu 3-6%, a tu proszę pierwsze miejsce.
Muszę zaznaczyć, że kierowanie reklamy nie było jakieś specyficzne- grupa wiekowa, określone województwa i zainteresowania lub określone kanały.
Komentarze
Prześlij komentarz
heja banana